Qrup: Qonaq
Sizin Brauzer:, versiya
Bugun: 20.04.2024 il
Rəqib Olmayanda Qalib Gəlmək Çətin Deyil!
Карта сайта Adminlə Əlaqə Ana Sehife

Qeydiyyat

Chat

Reklam

Sorgu

Saytın Yeni Dizaynını Bəyənirsiz?


Reklam

Reklam

Hava Haqqinda

Reklam

Reklam

Sayğac

Hal-hazirda saytda: 1
Qonaq: 1
Istifadeci: 0

Ana Sehife » 2010 » İyul » 5 » Allahı (c. c.) Niyə Görə bilmirik?
MuəllifMuəllif: ADMIN | TarixTarix: 20.04.2024 |Голосов: 0
Allahı (c. c.) Niyə Görə bilmirik?


Allahı (c. c.) Niyə Görə bilmirik?


DEYİLİR Kİ: "Biz Allahı görmürük amma maddəni görürük və tuturuq. Görünməyən Allah, necə olur da mövcud maddəyə təsir edər, ona rota verər, onu tənzimləyər? Bu mümkünmü?"

Bir padşah, sahibi olduğu ölkəsinə hökm etmək üçün qa¬nunlar hazırlayar və xalqın itaətini məcburedici tədbirlər alar. Məmləkətin nizamı və dincliyi üçün lazımlı qanunlar qoyulduqdan və asayiş təmin edildikdən sonra, rota çəkilmiş deməkdir.

İşdə bu kainatı yaradan Rəbbimiz də, qoyduğu ümumi və möhtəşəm qanunlarla aləmin nizamını təmin etmişdir. Bu nizama ən kiçik atomdan, milyonlarla ulduzu tapılan qalaktikalara qədər hər yaradılan şey tabedir.

Hər şeyin haqqı və hüququ müəyyəndir. Hər şey emirber nəfər kimi, o möhtəşəm sistem içində hərəkət edər.
Kainatın başlanğıcında qoyulan bu nizam, eyni ehtişam və ahəng içində davam etməkdədir. Əgər bir zərrə, özünə verilən rotadan çıxsa, kainat çalxalanar və qiyaməti qoparar.

Kainata, təfəkkür ilə baxan ağıl sahibləri, hər işin içində Sultan-ı Kainatın qüdrət əlini görəcək.
Bəli bir şeyin varlığını bilmək ayrı, mahiyyətini bilmək ayrıdır.

Kainatın içində çox ünsürlər vardır ki, ağılımızla onların varlıqlarını bildiyimiz halda, mahiyyətlərini bilməyirik.

Məsələn ruh, ağıl, xəyal, cazibə qanunu, elektrik, şəfqət, his kimi bir çox şeyin varlığını bildiyimiz halda mahiyyətlərini bilməməkdəyik.

"Əsər ustasını idrak edə bilməz" qaidəsin tərəfindən, bizim ağılımız da onu yaradan Şəxsin mahiyyətini, həqiqətini anlaya bilməz.
Çünki ağıl, Xaliqin məxluqudur. Hər məxluq kimi ağılın da bir sərhədi vardır.

Məhdud gücü olan bir məxluq Cənab-ı Haqqın kudsi mahiyyətini idrak edə bilməz, anlaya bilməz. Hər müqayisəsində və təxminində səhv edər, səhvə sapar.

Cənab-ı Haqqın sifətləri sonsuzdur, mütləqdir, əzəli və əbədidir.

Ağıl isə məhduddur, qeydlidir, müəyyən köçürmə tutumu vardır. Bunun üçündür ki, məhdud olan sərhədsiz olanı, mahdut olan sonsuz olanı, başlanğıcı olan sonu olmayanı, əzəli və əbədi olanı qavraya bilməz, anlaya bilməz və bilə bilməz.

Cənab-ı Haqqın misli, bənzəri, zidd idi olmadığı üçün, ağıl ona çata bilməz, onu təxmin edə bilməz. Çünki
Allah-u Təala kainat cinsindən deyil ki, biz Onu kainatın içindəkilərlə müqayisə edək.

Onun üçün mahiyyəti, bizim idrak edəcəyimiz və təxmin edəcəyimiz heç bir mahiyyətə bənzəməz. Bizlər təxmin və şərhlərimizi, bildiklərimizlə, duy/eşitdiklərimizlə və təxəyyülümüzlə edərik.
Bu baxımdan, məxluq yəni yaradılmış olan öz qabiliyyətimizlə, yaradıcı olan Cənab-ı Haqqın mahiyyətini, nə vəziyyətdə olduğunu biz bilməyik.

Yenə görünmə məsələsinə gəlincə, bilindiyi kimi varlıq aləmi, beş duyğu ilə bilinəndən ibarət deyil. İnsan, gözləriylə maddi və cismani varlıqları görər. Dili dadları, qulağı da səsləri hiss edər.
Görmədiyimə inanmam demək, axam vəzifəsini gözə yükləməkdədir.
Çünki görünməmək olmamağa dəlil ola bilməz. Bu aləmdə görə biləcəyimiz bir qisim xüsusları, gözlə görmədiyimizdən ötəri inkar edə bilmərik.

Bunun üçün beş duyğunuğun vəzifələrini öz sahələrində istifadə etmək lazımdır.


Другие новости на эту тему:

    (Сюда информер)
Hörmətli Qonaq Siz Saytda Qeydiyyatdan Keçməmisiniz.Xayiş Edirik Qeydiyyatdan Keçəsiz və ya Sayta İstifadəçi Adinizla Girəsiz.
Şərhlər: 0
Şərhi Yalniz Qeydiyyatdan Keçmiş İstifadəçilər Elave Edə Bilər.
[ Qeydiyyat | Sayta Giris ]